Dostosowanie części administracyjnej systemu informatycznego Wojewódzkiego Szpitala Psychiatrycznego w Złotoryi do obowiązujących przepisów prawa i obowiązków
Data publikacji: 30-12-2020r.
Dyrektor Wojewódzkiego Szpitala Psychiatrycznego w Złotoryi
Z A P R A S Z A
do udziału w postępowaniu pn.:
„Dostosowanie części administracyjnej systemu informatycznego Wojewódzkiego Szpitala Psychiatrycznego w Złotoryi do obowiązujących przepisów prawa i obowiązków”
Załączone dokumenty:
- Ogłoszenie o zamówieniu
- Specyfikacja Warunków Zamówienia (*pdf)
- Formularz ofertowy (*doc)
- zał. nr 1 - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (*pdf)
- zał. nr 2 - przeniesienie danych (*pdf)
- zał. nr 3 - oświadczenie Wykonawcy art. 22 i 24 ustawy Pzp (*doc)
- zał. nr 4 - wykaz wykonanych usług (*doc)
- zał. nr 5 - oświadczenie Wykonawcy o związaniu ofertą (*doc)
- zał. nr 6 - oświadczenie Wykonawcy o przynależności do grupy kapitałowej (*doc)
- zał. nr 7 - wzór umowy (*doc)
Data publikacji: 07-01-2021r.
ODWOŁANIE
Spełniając wymóg art. 185 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych informujemy, iż Zamawiający dnia 4 stycznia 2021r. o godzinie 20:09 otrzymał informację o wniesieniu przez Firmę Simple S.A. Odwołania do treści postępowania.
Ponadto informujemy, iż zgodnie z art. 185 ust. 2 w/w Ustawy Wykonawca może zgłosić przystąpienie do postępowania odwoławczego w terminie trzech dni od dnia otrzymania kopii odwołania, wskazując stronę do której przystępuje i uzasadniony interes w uzyskaniu rozstrzygnięcia na korzyść strony do której przystępuje.
Załączone dokumenty:
Data publikacji: 08-01-2021r.
UWAGA
zmiana terminu składania i otwarcia ofert
Z uwagi na dużą ilość zapytań i wniosków o zmianę treści SWZ i załączników, oraz znaczne utrudnienia spowodowane izolacją większości składu Komisji Przetargowej związaną z COVID-19, Zamawiający przesuwa termin składania i otwarcia ofert:
TERMIN ZŁOŻENIA OFERTY: 2021-01-18 GODZINA 10:00
TERMIN OTWARCIA OFERT: 2021-01-18 GODZINA 10:10
Z utrudnienia przepraszamy.
Data publikacji: 11-01-2021r.
ODPOWIEDŹ NA ODWOŁANIE
Załączone dokumenty:
Data publikacji: 14-01-2021r.
Zmieniona treść załączników do SWZ w związku z Odwołaniem oraz wyjaśnienie treści Specyfikacji Warunków Zamówienia
Załączone dokumenty:
- Wyjaśnienie treści SWZ (*pdf)
- Poprawiony zał. nr 1 - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (*pdf)
- Poprawiony zał. nr 2 - Przeniesienie danych (*pdf)
- Dodaje się zał. nr 2a - Integracja (*pdf)
- Poprawiony zał. nr 7 – wzór umowy (*doc)
Data publikacji: 18-01-2021r.
ODWOŁANIE
Spełniając wymóg art. 185 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych informujemy, iż Zamawiający dnia 18 stycznia 2021r. o godzinie 6:48 otrzymał informację o wniesieniu przez Firmę Simple S.A. Odwołania do treści postępowania.
Ponadto informujemy, iż zgodnie z art. 185 ust. 2 w/w Ustawy Wykonawca może zgłosić przystąpienie do postępowania odwoławczego w terminie trzech dni od dnia otrzymania kopii odwołania, wskazując stronę do której przystępuje i uzasadniony interes w uzyskaniu rozstrzygnięcia na korzyść strony do której przystępuje.
Załączone dokumenty:
Data publikacji: 18-01-2021r.
UWAGA
zmiana terminu składania i otwarcia ofert
Z uwagi na wniesione w dniu dzisiejszym Odwołanie, Zamawiający przesuwa termin składania i otwarcia ofert:
TERMIN ZŁOŻENIA OFERTY: 2021-01-28 GODZINA 10:00
TERMIN OTWARCIA OFERT: 2021-01-28 GODZINA 10:10
Data publikacji: 22-01-2021r.
ODPOWIEDŹ NA ODWOŁANIE
Załączone dokumenty:
Data publikacji: 22-01-2021r.
Zmieniona treść załączników do SWZ w związku z Odwołaniem do treści Specyfikacji Warunków Zamówienia
Załączone dokumenty:
- Poprawiony zał. nr 1 - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (*pdf)
- Poprawiony zał. nr 2 - Przeniesienie danych (*pdf)
- Poprawiony zał. nr 2a - Integracja (*pdf)
- Dodaje się zał. nr 8a - Komunikaty HL7 w AMMS, InfoMedica (*pdf)
- Dodaje się zał. nr 8b - Interfejs rozszerzonej wymiany danych (*pdf)
Data publikacji: 28-01-2021r.
UWAGA
zmiana terminu składania i otwarcia ofert
W związku z prowadzonym postepowaniem odwoławczym, Zamawiający przesuwa termin składania i otwarcia ofert:
TERMIN ZŁOŻENIA OFERTY: 2021-02-04 GODZINA 10:00
TERMIN OTWARCIA OFERT: 2021-02-04 GODZINA 10:10
Data publikacji: 28-01-2021r.
ODWOŁANIE
Spełniając wymóg art. 185 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych informujemy, iż Zamawiający dnia 27 stycznia 2021r. o godzinie 22:06 otrzymał informację o wniesieniu przez Firmę Simple S.A. Odwołania do treści postępowania.
Ponadto informujemy, iż zgodnie z art. 185 ust. 2 w/w Ustawy Wykonawca może zgłosić przystąpienie do postępowania odwoławczego w terminie trzech dni od dnia otrzymania kopii odwołania, wskazując stronę do której przystępuje i uzasadniony interes w uzyskaniu rozstrzygnięcia na korzyść strony do której przystępuje.
Załączone dokumenty:
Data publikacji: 02-02-2021r.
PRZYSTĄPIENIE WYKONAWCY DO ODWOŁANIA
Spełniając wymóg art. 185 ust. 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych informujemy, iż Firma Asseco Poland S.A. w dniu 1 lutego 2021r. zgłosiła przystąpienie do postępowania odwoławczego, wskazując stronę do której przystępuje i uzasadniony interes w uzyskaniu rozstrzygnięcia na korzyść Zamawiającego..
Załączone dokumenty:
Data publikacji: 04-02-2021r.
UWAGA
zmiana terminu składania i otwarcia ofert
W związku z prowadzonym postepowaniem odwoławczym, Zamawiający przesuwa termin składania i otwarcia ofert:
TERMIN ZŁOŻENIA OFERTY: 2021-02-16 GODZINA 10:00
TERMIN OTWARCIA OFERT: 2021-02-16 GODZINA 10:10
Data publikacji: 05-02-2021r.
Umorzenie postepowania odwoławczego z dnia 4 stycznia 2021r.
W związku z prowadzonym postępowaniem odwoławczym, Zamawiający zawiadamia, iż postępowanie odwoławcze z dnia 4 stycznia 2021r. zostało umorzone, zgodnie z postanowieniem Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej z dnia 25 stycznia 2021r. - Sygn. akt KIO 57/21.
Data publikacji: 11-02-2021r.
ODPOWIEDŹ NA ODWOŁANIE
Załączone dokumenty:
Data publikacji: 15-02-2021r.
UWAGA
zmiana terminu składania i otwarcia ofert
Zamawiający przesuwa termin składania i otwarcia ofert:
TERMIN ZŁOŻENIA OFERTY: 2021-02-23 GODZINA 10:00
TERMIN OTWARCIA OFERT: 2021-02-23 GODZINA 10:10
Data publikacji: 16-02-2021r.
Umorzenie postepowania odwoławczego z dnia 18 stycznia 2021r.
W związku z prowadzonym postępowaniem odwoławczym, Zamawiający zawiadamia, iż postępowanie odwoławcze z dnia 18 stycznia 2021r. zostało umorzone, zgodnie z postanowieniem Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej z dnia 9 lutego 2021r. - Sygn. akt KIO 199/21.
Data publikacji: 19-02-2021r.
Wyjaśnienie treści Specyfikacji Warunków Zamówienia
Załączone dokumenty:
Data publikacji: 22-02-2021r.
UWAGA
zmiana terminu składania i otwarcia ofert
W związku z prowadzonym postepowaniem odwoławczym, Zamawiający przesuwa termin składania i otwarcia ofert:
TERMIN ZŁOŻENIA OFERTY: 2021-03-04 GODZINA 10:00
TERMIN OTWARCIA OFERT: 2021-03-04 GODZINA 10:10
Data publikacji: 03-03-2021r.
W związku z przedłużeniem się postępowania przetargowego, spowodowanego wnoszonymi odwołaniami, Zamawiający zmienia termin realizacji umowy
- Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
- Specyfikacja Warunków Zamówienia (*pdf)
- Zał. nr 7 - Wzór umowy (*doc)
z uwagi na wprowadzenie powyższych, zmianie ulega także termin składania i otwarcia ofert
TERMIN ZŁOŻENIA OFERTY: 2021-03-11 GODZINA 10:00
TERMIN OTWARCIA OFERT: 2021-03-11 GODZINA 10:10
Data publikacji: 11-03-2021r.
Informacja z otwarcia ofert
Załączone dokumenty:
Data publikacji: 12-03-2021r.
Wyrok dotyczący postepowania odwoławczego z dnia 27 stycznia 2021r.
W związku z prowadzonym postępowaniem odwoławczym, Zamawiający zawiadamia, iż w postępowaniu odwoławczym z dnia 27 stycznia 2021r. został wydany Wyrok Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej z dnia 26 lutego 2021r. - Sygn. akt KIO 300/21.
Data publikacji: 13-04-2021r.
ODWOŁANIE
Spełniając wymóg art. 185 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych informujemy, iż Zamawiający dnia 12 kwietnia 2021r. o godzinie 11:30 otrzymał informację o wniesieniu przez Firmę Simple S.A. Odwołania do treści scenariusza prezentacji.
Ponadto informujemy, iż zgodnie z art. 185 ust. 2 w/w Ustawy Wykonawca może zgłosić przystąpienie do postępowania odwoławczego w terminie trzech dni od dnia otrzymania kopii odwołania, wskazując stronę do której przystępuje i uzasadniony interes w uzyskaniu rozstrzygnięcia na korzyść strony do której przystępuje.
Załączone dokumenty:
Data publikacji: 22-04-2021r.
PRZYSTĄPIENIE WYKONAWCY DO ODWOŁANIA
Spełniając wymóg art. 185 ust. 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych informujemy, iż Firma MaxBit Sebastian Mehlich. w dniu 22 kwietnia 2021r. zgłosiła przystąpienie do postępowania odwoławczego, wskazując stronę do której przystępuje i uzasadniony interes w uzyskaniu rozstrzygnięcia na korzyść Zamawiającego..
Data publikacji: 26-04-2021r.
ODPOWIEDŹ NA ODWOŁANIE
Załączone dokumenty:
Data publikacji: 04-06-2021r.
COFNIĘCIE ODWOŁANIA
Załączone dokumenty:
Data publikacji: 17-06-2021r.
Umorzenie postepowania odwoławczego z dnia 7 czerwca 2021r.
W związku z prowadzonym postępowaniem odwoławczym, Zamawiający zawiadamia, iż postępowanie odwoławcze z dnia 12 kwietnia 2021r. zostało umorzone, zgodnie z postanowieniem Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej z dnia 7 czerwca 2021r. - Sygn. akt KIO 1102/21
Data publikacji: 12-07-2021r.
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty i odrzuceniem oferty Wykonawcy
wraz z uzasadnieniem faktycznym i prawnym.
Załączone dokumenty:
Data publikacji: 02-08-2021r.
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
Załączone dokumenty: